Re: P³yta DRV4 firmy Soltek

Autor: kefas123_at_wp.pl
Data: Thu 04 Apr 2002 - 10:48:32 MET DST

> Witam wszystkich. Mam pytanie.
> Mam p³ytê DRV4 firmy Soltek i nie mogê nawet zabootowaæ z dyskietki
> startowej z obs³ug± cd-rom.

Niedawno kupi³em identyczn± p³ytê i nie mia³em z ni± ¿adnych problemów
przy bootowaniu z dyskietki, czy te¿ z p³ytki.

> Pomó¿cie o co chodzi? Czy jakie¶ specjalne ustawienia wymaga p³yta w biosie?
> Przet³uk³em najró¿niejsze ustawienia. Proc jest Athlon 1600 XP+ i ram
> wiadomo DDR 2,5.

Proponowa³bym Ci sprawdziæ ustawienia zworek na p³ycie. Napiêcie, mno¿nik.
Ustaw zworki na manual i poustawiaj tak jak ma w specyfikacji ten procek.
Ja odczyta³em oznaczenia na j±drze procka, ustawi³em to na p³ycie i ruszy³o
bez ¿adnego ale.

Pozdrawiam
AL

--