Re: Moze teraz ktos pomoze

Autor: nissanmicra_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 04 Apr 2002 - 09:36:37 MET DST

> Czesc
> Wlasnie spalil mi sie moj hdd quantum fireball niestety w tej super
> profesjonalnej firmie vobis powiedzieli mi ze mam kompa po gwarancji i nic
> nie moga zrobic a z tego co ja wiem na te hddki sa 3 lata gwarancji gdzie
> sie zwrocic pomozcie.
> Z gory wielkie dzieki

Witaj

Moj qmpel mial podobne problemy z dyskiem Seagate. Z tym, ze sklep w ktorym
kupowal komputer zostal zlikwidowany. Zadzwonil wiec do dystrybutora na Polske.
Po podaniu numeru seryjnego okazalo sie ze dysk rzeczywiscie jest jeszcze na
gwarancji. Poradzili zeby zwrocic sie do ich przedstawiciela i przekazac dysk.
Po sprawdzeniu odesla i bedzie do odebrania. Tak tez sie stalo. Po tygodniu
przyjechal nowiutki dysk. Przedstawiciel za fatyge wzial cos kolo 20 zl.
Sprobuj - moze sie uda

Pozdrawiam
Benito