Wiecznie otwierajacy sie dokument w MS Word

Autor: mbylicki_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 04 Apr 2002 - 01:59:32 MET DST

Witam,

mam taki problem: za kazdym uruchomieniem Worda od razu odpala mi sie jakis
dokument. Pracowalem kiedys nad nim, i w miedzyczasie zawiesil mi sie komputer.
Po restarcie skonczylem prace (Word odzyskal dokument) - wydrukowalem, ale
pliku nie zapisalem.
Teraz za kazdym razem Word odpala ten dokument, choc nie mam pojecia skad go
bierze - skasowalem Kosz, skasowalem katalog Temp, ba nawet przeszukalem caly
komputer w poszukiwaniu pliku z zadanym ciagiem znakow i NIC.
Czy ktos moze mi pomoc i napisac, skad Word wykopuje takie rzeczy, i jak sie
tego pozbyc. Bede niezmiernie wdzieczny.

Pozdrawiam

Maciek