Re: Pytanie o Teac'a i...

Autor: jokey (jokey_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 01:29:17 MET DST

On Wed, 3 Apr 2002 21:44:23 +0200, "macready" <sietnik_at_wp.pl> wrote:

>U mnie i moich znajomych posiadajacych ecs k7s5a jest tak samo, pod XP zaden
>cdrom nie chce zbyt dlugo pracowac w trybie dma, dziala jakis czas, a potem
>wyskakuje do pio4. Wtedy jedyne co mi pozostaje to odinstalowanie kanalu ide
>i zainstalowanie go jeszcze raz, wtedy znowu przez jakis czas dziala w
>trybie dma (multi-word).

jak dam go na sile w DMA to sie ustawima w UDMA 5 i za cholere nie
mozna przegrac zadnej plytki, bo sie soft wiesza do nagrywania i
pomaga tylko restart kompa :( w MW DMA sie mi jeszcze nigdy nie
wlaczyl...tragedia dla mnie byly sterowniki ide SISa od wersji chyba
1.07 w gore, tam wogole nie szlo nic ustawic, a teac chodzil w pio4
jak wczesniej :(