Re: sb live problem

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 22:18:51 MET DST

> hmmmmmm chyba nie do konca bo jedank windows chce to zainstalowac ale
> twierdzi ze to pci card-wychodzi na to ze ze jak bios ja zle zobaczy to
> winda tego nie zainstaluje-chetnie poexperymentowal bym z biosem karty
> skad taki soft moge sciaganc??????

Uparty jestes a i tak sadze ze karta jest uszkodzona. To ze winda ja widzi
jeszcze o niczym nie siwadczy a o epksperymentowaniu z biosem karty nawet
jesli znajdziesz soft to co z tym biosem zrobisz - powpiusjesz sobie jakies
wartosci o tak z sufitu ?? ;-))

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD