Re: zwisy modemowe i inne - dlugie

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 18:45:10 MET DST

Użytkownik <marzka_at_winkowski.pl> napisał w wiadomości
> Podczas korzystania z modemu (pentagram na Motoroli, wewn.) do polaczenia z
> Internetem regularnie nastepuja zwisy. Czasami po 15 sekundach od zalogowania,
> czasami po 20 minutach. Objawy rozmaite: czarny ekran, klawiatura nie reaguje
> lub niebieski ekran (ale nie ekran smierci windy) i to samo albo restart (z
> rzadka), raz było "blad ochrony systemu windows", raz "teraz mozesz bezpiecznie
> wylaczyc komputer".

Jeżeli masz nowy modem to spróbuj wymienić na inny egzemplarz,
ew. model na innym chipsecie.
Zainstaluj też najnowsze sterowniki do płyty dla SIS'ów (agp+ide)
www.sis.com.tw

> [...]
> wylaczony w biosie. Win 98 se. Dzisiaj znowu ide do serwisu, ale im nie ufam,
> ze znajda prawdziwa przyczyne.
>
> Zwisy pojawiaja sie takze czasami podczas odtwarzania filmow divx. Klawiatura
> nie reaguje, ekran robi sie czarny, ale dzwiek slychac dalej.
>
> Poza tym martwi mnie (chociaz moze jestem juz przeczulony) praca dysku.
> Wyraznie glosniej pracuje podczas kopiowania miedzy partycjami (IBM tajlandzki
> 40GB), nagrzewa sie porownywalnie z radiatorem na procku. 4GB (pliki w
> wiekszoci po kilka megow, dwa divxy) kopiował miedzy partycjami przez 23

Czyżby IBM padał ? ;)

> No to wrzuce do wora juz wszystko. Wszytkie napedy na DMA, Duron 900, TNT2 Pro
> i za cholere nie moge uzyskac naprawde plynnego odtawarzania DiVx i DVD. Lekkie
> skoki widoczne co sekunde-dwie. Widze ze twardziel cachuje i te skoki odbywaja
> sie jakby w tym samym tempie, co odczyt z hdd.

Może masz jakieś problemy ze sterownikami od Nvidii, zainstaluj inne.
Nie napisałeś ile pamięci, jaki system -może za mało np. WinXp+ 64MB Ram ;)

PeJot