Re: ASUS P2B - czy dziala na niej celeron 800

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 23:13:39 MET DST

> Mam 2 pytanka.
> 1. Próbowałeś czy Ci się wiesza w Adobe Photoshop lub Acrobat Reader przy
powiększaniu
> lub jakichś manipulacjach obrazem ?
> 2. Po co 1.85V na 1.8V nie wystartowała ? (afaik p2b poniżej 1.04
obsługują VRM 8.2
> - czyli auto od 1.8V )

ad1 - wlasnie nic mi sie nie wiesza - nie wiem czemu o tym wszyscy mowia -
jak zmienialem proca tez sie tego obawialem, ale jak widac niepotrzebnie :-)
PS sprawdzalem na PS 5.0, 5.5, 6.0 i nic - nawet nie musialem usuwac niczego
z katalogu "Extensions" ;-)
ad2 - powiem szczerze ze nie wiem czy stare revisiony (1.02) automatycznie
rozpoznaja to napiecie - skoro moj Celek ma defaultowe 1.75V to i tak lipa -
a 1.85V ustawilem tylko dlatego ze tak bylo latwiej - tylko 1 polaczenie
VID1 z Vss, a gdybym chcial 1.80V to jeszcze musialbym zaizolowac VID0 - a
nie chcialo mi sie mazac lakierem zlacza SLOT na przejsciowce - jak widac
jestem leniwy ;-)

pozdrawiam