Jak "rozłupać" PII ?

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 16:22:46 MET DST

Witam.
pytam z ciekawości bo kiedyś próbowałem i nic.
Intel Pentium II były w takich śmiesznych obudowach i miały na stałe
przymocowane radiatory + wiatraczek.
Zastanawia mnie czy można je rozłupać metodą "pokojową" tzn. bez
użycia siły tak zeby ich nie uszkodzić.
Kiedyś czytałem że stare Athlony rozbierało się przy pomocy łomu i
młotka :)

pod wiatrakiem znalazłem cztery sześciokątne śruby, próbowałem je
odkręcić przy pomocy imbusa jednak sie złamał :) czy to są śruby? i
czy odkręca sie je tak jak normalne śruby czy też odwrotnie?
(spodkałem sie już kiedys z takim "zabezpieczeniem" więc pytam :))

Czy ktoś robił coś takiego? jak? i z jakim skutkiem?

Pozdrawiam.

--
henhrust Powered by:
P200MMX,64MBRAM,WDC 2,5GB