sb live problem

Autor: Monter (monter_at_magix.chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 14:33:40 MET DST

dostalem karte sb live-zwykla-gdy sie komputer uruchamia to w tabelce
gdzie sa pokazane urzadznia pisze mi cos takiego Unknown PCI(dwa takie
urzadzenia pokazuje)-karta sie nie instaluje(choc podobno na jednych
kompach byla widziana a na drugich nie)-mozecie cos pomoc aby uruchomic
ta karte? slyszalem ze mozna live przeprogramowac jakims programem-jesli
tak to gdzie taki znajde?
aha gdy sie wlaczy juz windows prosi mnie o sterowaniki do karty PCI(to
wlasnie ten live)-wsazuje mu te stery ale karta potem nie chodzi
Pomozcie
Monter