Re: Twardy dysk

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 14:05:07 MET DST

> Partycje widac - byla tylko jedna na tym dysku
> Windows widzi dysk ale nie moge nic zrobic bo mam informacje ze jest
> niesformatowany.
> Elektronika raczej jest ok.
> Blad wystapil po resecie kompa.

Dane odzyskasz programem Lost&Found. Nie martw się - nie bedzie Cię to nic
kosztowało - tylko napisz na grupę, że szukasz tego programu - ja jakiś
tyzień temu wysyłałem paru osobom, może się zgłoszą i Ci podeslą, bo ja
gdzieś wykasowałem... Dane na 100% odzyskasz bez żadnego wydawania kasy,
zatrudniania speców, etc.