Re: P4 jaka plytra

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 13:26:46 MET DST

"Mark" <dragon_at_exclusive.pl> wrote in message

> Z jakiegos konkretnego powodu?
> Osobiscie nie mam jej nic do zarzucenia, przy wielu koniguracjach na
roznych
> systemach dzialala bez najmniejszych problemow.

Poczytaj na forum MSI jakie ludzie mają z nią kłopoty. Ja zresztą też.
By działała stabilnie musiałem ją trochę zmodyfikować lutownicą (utrata
gwarancji) bo podaje na procesor zbyt niskie napięcie. Często resetują
się ustawienia FSB w BIOSie, czasem po restarcie nie wstaje...
Poza tym dołączenie do płyty starych sterowników Intela, które wogóle
nie obsługują chipsetu i845, oraz FuzzyLogic w wersji nie obsługującej
płyty MS-6398 nie świadczy dobrze o firmie Microstar.

MS