Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 12:28:02 MET DST

> Płyta główna to ECS na SiSie i miałem z nią przeboje związane właśnie z
> ustawieniami pamięci więc ta możliwość odpada. Dużo w ten sposób tracę?
Jaki
> wzrost winików osiągnąłes dzięki temu?
No wiesz - IMHO SiS nie jest czyms co mozna nazwac chipsetem - ot chociazby
Twoje problemy z pamiecia No ale rozumiem - takie sa w Polsce realia i na
kase trzeba patrzec.

> Które ze stabilnych sterowników (bez
> grzebania w ustawieniach) są najwydajniejsze dla tej karty?
Testy, testy, testy - to zalezy nie tylko od samej karty. Zauwaz tez ze
nawet zmiana warunkow otoczenia kompa - np. robisz jakis test sobie po
obiadku, masz wynik XYZ, otwierasz okno i idziesz na miasto, wracasz pozno
wieczorem - chlodnpo w pokoju teraz okarze sie ze wynik jest znacznie lepszy
np XYZ+10% :-)

>I tu powtarza
> się pytanie co to właściwie jest za karta (opis patrz w moim pierwszym
> poście)?
Znajdz nr kodowy karty a potem pogrzeb w necie - to najpewniejszy sposob
indentyfikacji - moge ci w tym pomoc jesli chcesz.Jakies tam rozne
naklejki - to tylko zmylka.

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD