Autor: mkl (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 01 May 2002 - 12:13:21 MET DST
"benek" <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> wrote in message
news:aak0a7$30tv$1_at_pingwin.acn.pl...
> napisz jeszcze o jakie urzadzenie chodzi ?
dvd-rom
> co konkretnie gostkowie z serwisu samsunga mowia ?
Ze gdyby wymieniono mi sprzet na nowy, dostalbym nowa karte gwarancyjna, a
wymieniono mi na sprawny ale nie nowy, czyli nowa gwarancja nie przysluguje.
> rozumiem ze od momentu wymiany urzadzenia nie minelo jeszcze 12 miesiecy,
a
> w karcie gwarancyjnej jest napisane ze to konkretne urzadzenie (wypisany
> model, numery seryjne,...) bylo wymieniane i widnieje konkretna data, a Ty
> nie pozrywales stickerow itp
Zgadza sie.
> - sorry za pytanie ile masz lat ? bo z doswiadczenia wiem ze inaczej sie
23
> gada z "malolatem" a inaczej z kims doroslym - najlepiej udac sie z kims
> doroslym i zazadac rozmowy wlasnie z kims kompetentnym z tego serwisu
Naprawde nie dalem latwo za wygrana, oczywiscie najpierw spokojnie i
uprzejmie, pozniej pokazalem wydruk z kodeksu cywilnego, pozniej straszylem
PIH'em etc. - ale bez skutku.
> jezeli rozmowy nie pomoga (bo np w tym serwisie pracuja same palanty) to
> pozostaja jeszcze te "organizacje" konsumenckie o ktorych wspominalem
> wczesniej
Interweniowalem w centralnym serwisie Samsunga, na razie przyjeli sprzet i
kazali czekac na odgorna decyzje.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:44:25 MET DST