Re: Zajęta karta muzyczna...

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 12:00:56 MET DST

> Od pewnego czasu mama problem z karta muzyczna. Raz dziala, za kilka dni
nie
> dziala, po czym za jakis czas znowu dziala. W WinAmpie wyskakuje napis:
modul
> mmsound zajety...
> Probowalem juz przeinstalowywac Windowsa, wymienialem karte muzyczna i
dalej to
> samo. Poradzcie co robic!
Jak dla mnie od pewnego czasu uzywasz programu korzystajacego z karty
dzwiekowej, ktory dlokuje pod W98 dostep dla innych aplikacji np. Winamp'a.
Nie wiem jak WMe sobie z tym radzi ale W2k i WXP tak zarzadzaja dostepem do
karty dzwiekowej ze owy problem nie wystepuje.
Zmiana systemu owszem ale na nowoczesniejszy - nie reinstalacja znow na W98,
wymiana karty nie pomoze.

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD