Re: POMOZCIE! Błąd "MSIEXEC" podczas uruch. instalatorow z CD !! PILNE !!

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 11:20:13 MET DST

Użytkownik "Rony" <rony_at_rybnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow i mam wielka prosbe o pomoc
> w rozwiazaniu problemu, ktory wystapil w kompie
> bardzo upierliwego klienta.
> Na poczatek konfiguracja :
>
> Athlon TB 1,4
> Płyta ECS K7S5A SIS735 (nowy BIOS)

Zobacz, czy komp nie ma vir'a i sprawdź gierki u siebie. Pozatym zainstaluje
stery do grafiki 22.80.... lub niższe i wtedy zobacz. U mnie na tej samej
płycie były też kłopoty. Pozatym jaki to system ? ME ??? Bo jak tak, to
wiadomo, dlaczego się wiesza... jak nie, to zainstauje np. 95, lub XP i
sprawdź, jak chodzi. Niestety, będziesz musiał sam potestować wszystko. Wg.
mnie to tylko i wyłącznie wina sterów/systemu,etc... czyli softu. Grzanie
proca, czy wadliwa pamięć nie powodowały by takiego efektu. Nie włączał by
się Windows... To samo BIOS, nie ma raczej nic do tego - ale zrób na wszelki
wypadek update... albo de-update :-)