Re: Klopoty z Asus P4B266-E na i845

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 11:14:40 MET DST

"Tomasz Kruczkowski" <tkruczkowski_at_o2.pl> wrote in message
> Jezeli chodzi o ten RAID to wymyslilem ze pewnie jest jakas zwora na
plycie
> zeby to wylaczyc,

Sądziłem, że chcesz przyspieszyć start bez wyłączania RAIDa.
Jeśli go nie używasz to go wyłącz w BIOSie i po sprawie.

> a z tym PC Boot to mysle ze wyswietla to sama sieciowka
> tylko teraz jak ja zresetowac lub moze zna ktos jakies magiczne klawisze
aby
> wejsc do jej ustawien nie pamietam dokladnie modelu ale jest to 3COM na
PCI
> w miare swiezy.

A ja sądzę, że to nie karta sieciowa a ustawienia w BIOSie. Pewnie masz
przestawione bootowanie na LAN. A jeśli to rzeczywiście sieciówka to wyjmij
z niej BootRom (układ scalony na podstawce). Bez niego sieciówka działa
normalnie ale nie ma możliwości bootowania z niej.

MS