Re: ACPI pod Win 2K i zamykanie systemu

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 22:40:10 MET DST

Dzieki za pomoc wszystko bylo by Ok gdyby udalo mi sie doinstalowac NT
Apm/Legacy Device, kiedy je doinstaluje po restarcie system w menadzerze
urzadzen wylacza domyslnie tą funkcje nie pomaga reczne wlaczenie ani
ponowna installacja wypisyje bzdurny komunikat ze nie moze uruchomic
urzadzenia (Power Managment mam wlaczony w Biosie) msz moze jakis pomysl jak
to przeskoczyc lub obejść ??