Hercules Kyro II - nie zabije mi TV ?

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:51:42 MET DST

Na monitorze mam rozdzielczosc 1024x768.
Gdy puszczam obraz na TV (Phillips 17 cali) poprzez
wywolanie opcji "duplicate" obraz na monitorze mi sie
zweza i siada odswiezanie (strasznie meczy oczy). Jednak
rozdzielczosc zostaje niezmieniona.
Czy oznacza to, ze obraz na TV jest podawany z taka rozdzielczoscia?
TV wyswietla go wyjatkowo dobrze (przypuszczam ze dzieki Kyro),
ale czy to nie jest dla niego szkodliwe ?
Nie powinienem za kazdym duplikowaniem schodzic na 800x600 ?

GreG