Klopoty z Asus P4B266-E na i845

Autor: Tomasz Kruczkowski (tkruczkowski_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 09:48:44 MET DST

Witam wszystkich.
Pisze w nadzieji ze ktos bedzie potrafil odpowiedziec na moje pytania i
wreszcie przerwie ten koszmar.
Pytanie 1.
Czy da sie jakos ustawic zeby za kazdym startem kompa nie uruchamial sie
proces przeszukiwania IDE (chodzi o RAID) jest mi to niepotrzebne a
strasznie opoznia rozruch kompa
Pytanie 2.
Tu sie juz zalamalem! Po czynnosciach opisanych w Pytaniu 1 uruchamia sie
jakis paskudny PC Boot i tu mnie szlag trafil bo automatycznie rozpoczyna
bootowanie po sieci lejac na system na dysku. Jak sie tego pozbyc? Zeby
odpalic normalnie winde musialem wyjac sieciowke.
Za wszelka pomoc bebe dozgonnie wdzieczny bo zestawik jest naprawde ful
wypas a tu takie cos psuje mi cala radoche.