Re: i po rivie :)

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 07:42:55 MET DST

> No i musze kupic jakas nowa karte , jaka polecacie tak zeby bylo tanio ?
> kompa uzywam do : przegladania www, grup news, zdjec cyfrowych i prostej
> obrobki , no i nagrywanie plytek.
> w gierki nie mam czasu grac . No i ma byc tanio .

jezeli nie masz czasu grac (i na 100% nie bedziesz go mial) to kupuj Matroxa
G200 - uzywanego
ceny na Allegro juz od 50zl (ale radzilbym kupowac osobiscie - zeby
przetestowac "na zywca" ta karte)
ta karta w polaczeniu z "dobrym" monitorem generuje takiej jakosci obraz ze
nic go nie przebije (nawet ATi)

pozdrawiam