Re: Drukarka HP 710C a tryb MS-DOS

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 01:43:15 MET DST

> Czy jest mozliwosc aby drukarka Hp 710C mogla drukowac w trybie
MS-DOS w
> Win98 ??? Jezeli tak to jak tego dokonac ??

Z tego co pamiętam to HP710C drukuje bez problemów z programów DOSowych
uruchomionych w oknie DOS pod Win98. Wystarczy tylko zainstalować
sterowniki drukarki w Win98. Ale jeśli ci chodzi o to czy drukuje pod
czystym
DOSem, to nie drukuje. Nie słyszałem o sterownikach do tej drukarki pod
DOSa.

Wonder