nagrywarka

Autor: andrzejkrzywda_at_go2.pl
Data: Tue 30 Apr 2002 - 00:45:42 MET DST

Witam!

Padl mi CDROM LG 40x po 2 latach uzytkowania i chcialbym teraz kupic sobie
nagrywarke. Bede jej uzywal glownie do odczytu (niezbyt czesto) i mniej wiecej
raz na tydzien cos tam nagram. Poniewaz rzadko z niej bede korzystal do
nagrywania nie ma dla mnie zbyt duzego znaczenia szybkosc. Dosc istotna jest
dla mnie cena. Nie moge raczej wydac wiecej niz 350zl. W jedynym tescie jaki
mam pod reka (PCFormat maj/2002) wysoko oceniany jest Samsung SW 224 (tylko
350zl). W archiwum tej grupy wyczytalem, ze nie nalezy on do markowych
producentow. Co w takim razie poradzicie kupic? Dodam, ze nie zamierzam kupowac
uzywanych rzeczy.

Bede wdzieczny za porady.
Andrzej