Re: Jak chociaz odrobine uciszyc wentylatory?

Autor: Pepe (meldunki_at_poczta.agh.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 22:16:16 MET DST

> Jak w temacie, mam kompa od listopada ale chodzi dosc glosno w nocy i nie
> wiem czy da sie uciszyc wentylator na procku i w zasilaczu. Hmm nie wiem
> nawet czy tak sie da zrobic bez zadnych zbednych reakcji ze strony tych
> uciszanych urzadzen dlatego wlasnie pytam. Jak ktos ma jakies pomysly to
> prosze o odp. I czy gwarancja by uwzgledniala taka konserwacje.
> --
> wrzechu

Zazwyczaj musisz cos pomajstrować a to zazwyczaj koliduje z gwarancja
Władować jakiś dobre smarowidło - odradzam twowt albo smalec :P
Oczywiście z umiarem

W przypadku wentylatora na zasilaczu można podpiąć dodatkowy opornik ok 250
om
( co zwiększy pobór mocy o około 2 W )

Ponoć można zwalniać obroty softem ale u mnie się to nie sprawdziło

pepe