Re: Samsung 753DFX po raz kolejny

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 00:13:28 MET DST

Przyczyny prawdopodobne:

1. Zbyt blisko stojace glosniki, lezacy telefon GSM lub inne zrodla energi
magnetycznej
2. Cos z karta grafiki (sprawdzamy u qmpla)
3. Monitor pod pache i do sklepu :-(((

Jesli 3 to jest to bardzo przykre bo ja tez nie znosze reklamowac sprzetu
ale chyba jeszcze gorzej by bylo gdybys musial pracowac z czym takim dluzej.

Grizon.