Re: Panowie pomocy kumpel mnie chce zjesc

Autor: Ernest (erio_at_infostar.com.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 23:35:47 MET DST

> sory, ze sie wcinam, ale:
> przerobka na quadro nie daje NIC w grach

Zgadzam sie :), przerabialem dla satysfakcji a nie poptawienia
osiagow

> moze i 'smiga na kazdej gierce jak GF2Pro', ale albo nie
korzystajacej
> intensywnie z 3d, albo testujesz w zbyt niskich rozdzielczosciach,
zeby do
> gf2 pro porownac

Gram w CSa ( Counter-strike jak ktos nie wie .... jak to ... to sa
tacy co nie wiedza??? ;)
w 1024x768 i fpsow mam tyle co gf2pro kolegi :) ( mam 17'' Optiview i
gram w tej rozdzielczosci niej 100 Hz )
Gwoli scislosci porownywalem do GF2Pro na podstawie artykulu PC WORLD
KOMPUTER Nr 3/2002 strona 28 - porownanie durona 1.3 i celerona 1.3
Ghz , oba na 256 Ram (sdry i ddry) plytach na i815 i nforce420D, i
karcie GF2pro z 32 Mb RAM. Komputery te mialy w 3dMarku 2001
odpowiednio - Celeron 3183, a Duron 3125 .
Wynik mojego kompa to 3267 default benchmark 3dMark 2001se.
Na tej podstawie smialem "smiganie mojej karty porownac do
niekreconego gf2pro :)))
Zgadzam sie ze 1024x768 moze nie pozwolic gf2 rozwinac skrzydel, ale
narazie nie spodziewam sie miec porzadnej 19" ;)
Link dla niedowiarków (trza sie pochwalic :)
 http://service.madonion.com/compare?2k1=3212039

--
Ernest
UIN#67188095