Re: Problem z drukarka USB.

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 22:43:59 MET DST

Użytkownik "RB" <iemand_at_pandora.be> napisał w wiadomoœci
> Dodam jescze, ze po formacie Win 98 wszystko wrocilo do normy, niestety po
> jakims czasie znowu ja wywalilo. Teraz z XP chodzila jakies 5 miesiecy,
> przelozylem ja na kabel z portem rownoleglym i jest OK, oczywiscie format
> nie wchodzi w gre poniewaz sam juz nie wierze, ze to sprawa systemu.

Pod XP mialem podobny problem, tyle ze sam sobie wywalilem
wirtualny port usb na ktorym wisiala drukarka
Niestety nie udalo mi sie tego w zaden sposob odkrecic
pomimo ze system wykrywal urzadzenie nie bylem w stanie podlozyc mu
driverow tak zeby drukarka pracowala poprawnie
bo system nie potrafil odbudowac tego portu
i proba instalowania driverow konczyla sie fiaskiem

Poniewaz za pare dni zmienialem plyte, i tak skonczylo sie na reinstalce Xp
teraz tego portu juz nie tykam ;) ....drukarka to HP930

Pozdrawiam
Waldeusz