rejstr + reinstalka'98

Autor: Procek (procesorabc_at_poczta.onet.pl_USUN_TO)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 21:43:02 MET DST

1. Chce sformatować dysk C: aby ponownie zainstalowac tam Windows98SE pl.
2. Mam jedak 2-3 programy (na dysku D: ), które chce zachować - to znaczy po
reinstalce móc dalej z nich korzystać. (Chodzi o to, że to jakie? 600 mb
scišgania instalek z sieci)

Mam nagrywarę, ale cóż z tego - po roku winda się sypie, a ja chcę jak
najwięcej programów móc zachować -
także z dysku C: (czyli - skopiować na D: i w rejestrze podać nowš œcieżkę)

Szczerze - chodzi głównie o Quake3 ze wszystkimi patchami i modami (Urban
Terror) - jak zakombinować, żeby dalej chodziły - czy nie majš jaki? też
"wtyków" w obecnym katalogu Windowsa itp. Bo działać bez wpisu w rejestrze
chyba nie będš...

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, jakie? linki czy programy.

Jarek