Re: Duży dysk

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 18:11:06 MET DST

> Posiadam PC z bardzo starą płytą główną o nazwie PA-205. Przymierzam się
do
> zakupu dodatkowego dysku twardego. Jest bowiem jeden problem, po nie wiem,
> czy moja płyta odczyta jakieś nowe większe dyski. Mógłbym oczywiście kupić
> mniejszy dysk i miec problem z głowy, ale zauważyłem, że różnica w cenie
> między dyskiem 4 GB a 20 GB wynosi ok. 60-70 zl. Mam nadzieję, że znajdzie
> się ktoś, kto może mi pomóc. Podam jeszcze kilka parametrów, które mogą
być
> pomocne (lub nie).

qp sobie seagata. Jeśli płyta nie rozpozna Ci prawidłowej pojemności
(rozpozna mniej nim masz) to ściągasz drive menager ze strony www i nim
zakładasz partycję. Udostępni ci całą powierzchnię dysku. Czasami trzeba
zewrzeć zworkę w dysku.
Polecam seagate, bo nie miałem nigdy problemów z tym u nich. Nie wiem co
robię nie tak, ale z Maxtorem to jajca się dzieją (znaczy się jak założę
partycję disk menagerem od Maxtora).

Pozdro. Seba