Re: niestartujacy komputer z karta na AGP

Autor: Tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 20:15:32 MET DST

"lapsus" <lapsus_at_poczta.fm> wrote:

> Pogrzebałem w Biosie, było ustawione PCI first, AGP second,
> przestawiłem to i nadal nic,
> wszystko co dotyczyły karty graficznej i portu AGP poustawiałem na
> enabled, nadal
> komputer nie startuje, co jest??! :(

 Nie wiem, czy ma to jakiś związek ale spotkałem się z czymś
 podobnym na płytach ECS K7VZA i K7S5A...
 Z płytami tymi nie chciał pracować klon Radeona (PowerColor),
 oraz Matrox G200. Sprawdzałem na kilk płytach i objaw ten sam...
 Komp startuje, dyski się kręcą, winda się wczytuje, czarny
 obraz... Myślałem, że karty uwalone. Podmianka na płycie
 pod celeronem (BX) i chodzi ładnie...
 Wychodzi na to, że ECS nie przestrzega 100% specyfikacji AGP.
 (ale to tylko taka moja teoria). Znowu na płycie z BX
 nie mogłem uruchomić karty na SIS315 mimo wielu kombinacji
 w BIOSIe...

 To poprostu ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH ;))

 Pozdrawiam