Re: Dysk Fujitsu.

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 19:27:27 MET DST

On Mon, 29 Apr 2002 16:49:47 +0200, "Sebastian Demski" <sdemski_at_wp.pl>
wrote:

>cze. fujki sprawiają dobre wrażenie ze względu na cichą i wydajną pracę
>(wydajną biorąc pod uwagę że to 5400). kiedyś trochę tych dysków
>sprzedaliśmy i teraz czasem trafia się sztuka do serwisu. ostatnio właśnie
>przyszedł dokładnie ww model.

Rok temu kupilem troche MPG3409AT do skladanych komputerow i dla
krewnych spoza miasta. Jednemu padl RAM (cache) po wymianie chodzi do
dzis, jeden mial wibracje od nowosci i zaczal gubic sektory, pozostale
(ok. 10 sztuk) chodza bez zarzutu. Dyski ciche, zimne, solidne,
wtedy chyba najlepszy model na rynku. Na jednym sam jade do tej pory
i jakby kiedys padl to chyba kupie sobie SCSI + Fujitsu bo mialem w
rekach kilka Barracud i IBM-ow i jestem przerazony ich jakoscia
wykonania.

Pozdr

JaKo