zepsudy dysk?

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 29 Apr 2002 - 19:17:43 MET DST

mam problem - mam stary dysk caviar 1,6Gb, i chciałem z niego skopiować dane na
nowy, jednak są problemy:
-bios wykrywa go poprawnie, jednak w windowsie po próbie wejścia na dysk, komp
zawiesza sie,
-w dosie mogę obejrzeć wszystko co mam na dysku , jednask nie mogę zminić nazwy
katalogu, a jest ona długa i nie można do niego wejść, -wszelkie próby są
ignorowane - nie zmienia nazwy
przy próbie skopiowania plików, kopiuje jeden i się zawiesza - plik jest
skopiowany dobrze.
-próba uruchomienia scandiska powoduje zawieszenie się kompa
-nie chcę formatować (ciekawe czy by się udało) bo dane są ważne.
jezeli ktoś jest w stanie mi pomóc, to będę wdzięczny.