Norton Antivirus 2002 Pomocy!!!!!!!!!!!!

Autor: piotr (piotr212_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 21:57:39 MET DST

Witam!
Norton AV 2002 odmówił posłuszeństwa. Przestał uaktualniać bazy wirusów
chociaż łączy sie z witryną symanteca i cos pobiera. Przestał tez skanować
dyski ( wyskakuje jakis błąd skryptu " na tej stronie" - taki e okno sie
pojawia). W związku z tym wywaliłem ten program i chciałem go ponownie
zainstalować ale NIE da się!!! Próba instalacji kończy sie pojawieniem
komunikatu -"Administrator skonfigurował założenia systemowe aby zapobiegły
tej instalacji" Co robić???
Gdzie pogrzebać w rejestrze aby to zmienić? Czy zostaje tylko format C:?
Pozdro
piotr