Problem z IE 5.0 - dlugie?

Autor: Agata (agata_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 15:51:43 MET DST

Witam!

Mam nietypowy problem z przegladarka ie 5.0. Po reinstalacji systemu (win
95) i probie otworzenia jakiejkolwiek strony pojawia sie komunikat typu: nie
mozna znalezc/otworzyc miejsca internetowego. Dziwi mnie to, gdyz bawie sie
juz dlugo, co jakis czas instaluje system, uzywam ghosta itd. Nigdy nie
mialam takiego problemu. Kupilam ostatnio nowy dysk (maxtor 40 gb 5400 rpm)
i pojawil sie ten problem. Gdy uruchamiam kompa z podlaczonym starym dyskiem
to zdarzenie nie wystepuje, wiec wychodzi na to ze to wina dysku?!
Moja maszyna do pisania to p 150, moze trzeba cos zmienic w ustawieniach
biosu, gdyz widiz on tylko 8 gb. W zwiazku z tym partycje robilam na innym
kompie - czy moze to miec wplyw? Prosze o przypomnienie, w jaki sposob
ustawic/oszukac bios zeby widzial te 40 gb

Z gory dziekuje za pomoc,
Pozdrawiam

Agata