komp nie dziala bez dysku

Autor: Zhan (arturm_at_123polnet.cc)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 21:48:12 MET DST

w zasadzie nie wiem czy to problem sprzetowy ale moze...
mam c1200_at_1500 na asusie tusl2-c, dysk podstawowy ibm dtla 30 gb podlaczony jest do dodatkowego
kotrolera promise ultra 100 (pci), dodatkowo mam dysk samsunga 40 gb podlaczony do kontrolera na
plycie
problem polega na tym, ze jak odlacze drugi dysk to nie uruchamia sie windows (98 se) tzn. uruchamia
sie do pewnego momentu ale zanim pokaza sie ikony na pulpicie mam bsod z komunikatem w stylu IO
ERROR, a po tym zwis... komp nie uruchamia sie wtedy nawet w trybie awaryjnym
wystarczy podlaczyc jakikolwiek dysk do plyty glownej i wszystko wraca do normy
o co moze chodzic?

--
pozdrawiam
Artur