Re: poziom tuszu w HP

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 14:34:20 MET DST

"J.F." napisał(a):

> A chyba tak - cos i sie kojarzy ze widzialem gdzies 12ml, zamiast normalnych
> 42 :-)

Zgadza się kupiłem miesiąc temu HP 940 czarnego tuszu jest zamiast 45 ml 15ml i
jeszcze go zalecają w materiałach ekspolatacyjnych (oczywiście jak tusz mi się
skończył to olałem to zainstalowałem sobie pojemnik 45 ml (dostałem od kumpla
gratis) i jadę jaki mi sie skończy to refiler Inkteca i niech się chytrusy walą.
Chyba niedługo będą dawać po 5 ml
MACIEK