Re: Wielkość dysku a stara płyta gł.

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 20:51:00 MET DST

Niejaki(a) "rafu" <rafal_sierek_at_wp.pl> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):
> Witam szanownych grupowiczów.
>
> Mam PC kupiony przed 2 laty (wtedy nowy, brak dokumentacji płyty)
zamierzam
> go powoli wymieniać i zmuszony jestem rozpocząć od dysku. Chciałbym
jakiś
> ATA100 80Gb lub większy. Zastanawiam się tylko czy dysk zostanie
wykryty,
> czy zostanie w całości zauważony przez sprzęt i system.

Musisz sprawdzic przede wszystkim jaka to plyta, i na stronie producenta
sprawdzic czy obsluzy dyski powyzej 32GB (prawdopodobnie nie, lub
niezbedna bedzie aktualizacja BIOSu)
Natomiast tui nikt wrozka nie jest, i w ciemno Ci nie powie "tak" lub
"nie"..:)

Mark