Re: upgade Biosu w GF2 MX400 jak to zrobi

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 10:48:56 MET DST

> ma słabe osiągi w 3Dmarku 2001se max 2200 pkt. /ECS K7S5A, Athlon 900, 256
> DIMM/ i nie daje się podkręcić -może bios by tu coś pomógł a pozatym to
nowe
> doświadczenie i może kiedyś się przyda

ta pamiec dimm to ddr czy sdr ?
jesli sdr to najpierw bym ja wymienil na ddr bo na tej plycie niskie osiagi
moga byc spowodowane kiepska wspolpraca sdr'ow i tego modelu ECS'a.
pokombinowac tez mozna ze sterownikam do karty. Stery do AGP SISa wgrales ?
BIOS tu raczej nie pomoze, a ryzyko zepsucia karty jest duze.

pzdr.
trzmiel