Re: Abit BE6 i dysk 80 GB

Autor: Piotrek (pj167146_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 10:20:16 MET DST

U=BFytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> =
napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
> -~*Sierus*~- <da whatever>
>=20
>=20
> To moze zajrzyj jeszcze do katalogu mb/hpt366 na ftpie? :)
>=20
> Pozdro
>=20
> --=20
> "...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
> I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."
>=20
> LV vandergaart_at_pf.pl ftp://vluka.dhs.org:6667 UIN:6979815

Halo, Panowie,
kupi=B3em wreszcie ta Barracude, wpialem do hpt366, zainstalowalem =
drivery hpt w wersji 1.28 i.... wielka kicha. Barracuda startuje z =
poczatku pieknie, w dosie (:-( mam Win98SE) przemyka przez linie =
autoexeca (zwilaszcza NAV) w tempie blyskawicy a potem jak zaczyna =
ladowac winde - etap wczytywania sterownikow - to zaczynaja sie meki. =
Dysk jeczy jak pusta stacja dyskietek gdy sie chce cos odczytac, tylko =
troche wolniejsze zgrzyty, system laduje sie przez 15 minut (!!!). NIe =
wiem co jest zle. Najpierw gdy dysk puscilem jako slave (moj =
wczesniejszy master to tez Seagate ale 6,5 GB UDMA33), dysk pracowal =
fantastycznie (ach ta cisza), nawet HDTach pokazywal szalone liczby: =
ponad 40 MB/s w odczycie na sformatowanej partycji calodyskowej (ale za =
to w Advanced Size Check wieszal system), ogolnie bylo super. =
Zainstalowalem na czysto Win98 na barracudzie, zainstalowalem stery i =
zaczyna jeczec. OK, wkladam z powrotem stary dysk, patrze w menadzerze =
urzadzen - a to bydle pracuje w trybie zgodnosci - co prawda cicho, ale =
juz nie tak samo szybko jak za pierwszym razem. Sprobowalem starszych =
driverow - to samo.=20
Co sie dzieje? Nie chce flashowac bios na starsza wersje, pewnie bedzie =
to samo. Moje stery sa z 3 sierpnia 2000, nowszych nie znalazlem.

Piotrek