Re: jest taka sprawa ... - prosze o porade

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 21:07:47 MET DST

----------------------------

1) Polecam Toshiba , nie robi problemow z podrapanymi cd jak np: Pioneer

I reaguje szybko po wlozeniu cd czy dvd.

2) Mam Samsung SyncMaster 959NF - jak funkcjonuje 755 nie wiem , w

kazdym razie ja jestem

Absolutnie z tego monitora zadowolony.

Jezeli chodzi o te Hz , od 75 Hz obraz jest absolutnie stabilny , wazna

jest jakosc obrazu ,

Nie pomoga Ci 200 Hz jezeli obraz jest rozmyty , po kilkunastu minutach

beda bolec oczy.

3) Proponuje kupic dobrej jakosci zasilacz - 300W , napiecie wejsciowe

tu jest zwykle od 110 do 230 V

Automatycznie wybierane ( np: zasilacze HEC ).

Zalety , bardzo stabilny i trwaly.

Tanie zasilacze czesto wysiadaja , zwykle niszcza tez plyte glowna ,

procesor , pamiec .

4) Jezeli chcesz miec stabilny komputer to tylko Intel - to z

doswiadczenia , pracuje w tej

Branzy kilka lat , m.in. Budujemy PC na zamowienie i wiem co jest z

AMD.....

Szybkie - na pewno ale....

5) Jezeli jakosc obrazu tv jest dla Ciebie wazna - to ATI.

GF ma jest lepsze do gier , tv nie.

6) Audigy nie jest dopracowane , robi problemy szczegolnie z AMD .

7) modem - tu sa roznice w wyposarzeniu , szybkosc praktycznie ta sama.

Wewnetrzne sa tansze , odpadaja tez kable i zasilacz.

Zdzislaw