Re: [ Audigy ] - Wasza ocena

Autor: Mariusz Burzec (kermitb_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 09:08:18 MET DST

Bardzo dobra karta. Pięknie mi działa pod XP. Podejżewam że pod 2000 też nie
ma problemów. Zdziwiłem się jedynie pod Win '98 który mi jeszcze pozostał
jako drugi system "na wszelki wypadek". To była wersja nie-SE no i karta nie
za bardzo chciała działać. Dopiero później wyczytałem w instrukcji że karta
wymaga co najmniej Win 98 SE. To mi jednak szczerze mówiąc nie przeszkadza
bo nie zamierzam wracać do Win'98, a już napewno nie do ich pierwszego
wydania ;-) Wbudowany port FireWire nie sprawia żadnych problemów i nawet na
moim stosunkowo słabym sprzęcie mogę bez problemów zgrywać film z kamery. A
poza tym dźwięk generowany przez tą kartę jest rewelacyjny! Nie ma odrobiny
przesady w materiałach reklamowych informujących o 100 dB odstępie sygnału
od szumu. A najbardziej podoba mi się cisza w głośnikach kiedy nic nie gra.
Potencjometr na 20% - cisza, potencjometr na MAX - również cisza! Za
pierwszym razem zacząłem się zastanawiać czy karta wogóle działa ;-)

Pozdrawiam
Mariusz B.