Re: Jak wylaczyc auto powiadomienie CD w WinXP bo na grupie WinXP nikt nie odp.

Autor: Lopez (lopezpb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 00:02:09 MET DST

> nie piszcie bo juz wiem... banalnie prosto ,bo przeoczylem pewien
> przycisk...

Tak to opisz bo ja wszystko ustawilem na nie otwieraj czy cos takiego, ale
ten po...bny system i tak za kazdym razem gdy wsadzalem plyte z mp3, czy
inna bez autostartu otwieral i demonstrowal jaki to on jest wspanialy i moze
samo otwozyc moj komputer cd-rom i zademonstrowac wszystkie katalogi na
dysku, korna to ja sie pytam jak, jak, jak to wylaczyc, bo narazie ten
system tak mnie wkor...., ze wrocilem do ME.