NTFS

Autor: Shamot (shamot2_at_tlen.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 23:30:38 MET DST

Mam problem z wykasowaniem pewnego pliku z c:/ na moim komputerze pod
systemem WinXP NTFS. Zaczelo sie od tego ze pewien czlowiek poslal mi plik
regułki.rar. Ja mam system angielski (ale z zainstalowanym dodatkowo
jezykiem PL) i u mnie na dysku widnial ten plik jako regu3ki.rar. Nie da sie
go otworzyc, skasowac, nic sie z nim nie da!
Jak to dziadostwo wywalic z partycji ? Uruchamianie chkdisk nic nie pomaga!
Probowalem skasowac z pod konsoli naprawczej i tylko wywala blad "no matches
found" (czy jakos tak).

Przy okazji, dlaczego chkdisk pod XP nie pokazuje co naprawil, jesli
wystapily bledy? Mialem (kiedys) tylko glupi komunikat "Where some errors
found" (czy jakos tak, nie pamietam juz), i chcialbym wiedziec jakich ?
Pomocy.