Re: Cd-rom 40x

Autor: Adam Gapinski (adas_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 22:05:35 MET DST

Użytkownik pasikonik <mihal_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aahjj9$53p$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Adam Gapinski <adas_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:aahh5l$dp0$1_at_news.tpi.pl...

> A możesz powiedzieć konkretnie, w którym miejscu jest o tym info, bo w
> czasie uruchomienia, wyświetla tylko cd-rom atapi. Nie mam żadnych
> sterowników do tego cd-romu.
> pozdrawiam
> Michał J.
to masz pecha :(
BIOS niektórych komputerów (wsie nowe - a nie wiem jaki ty masz)
wyświetla dane nt. modelu, producenta etc. odczytane z firmware napędu
(AMI i AWARD - przy identyfikacji dysków jak ustawisz na AUTO)
Potem to możesz obejrzeć pod Windowsem (właściwości systemu) lub
pod innym OSem.
Jeśli tych informacji nie ma w napędzie to fakt masz problem...

--
Adam Gapiński   *****   Linux registered user #251489
adas#artikon.dhs.org.NO_SPAM (NO_SPAM please!!!)