Re: CTX F a CTX FL!

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 21:46:57 MET DST

CTX czy Sony.
Generalnie soniacz jest ciu drozszy oferujac przy tym ciut gorsze parametry.
CTX chyba ciut podzylowal mozliwosci kineskopu swoja dobra elektronika. Oba
monitory to trinitron i sa swietne. Wada jest taka (pomijam te paski bo tego
wcale nie widac) ze kazdy egzemplaz ma troche inna geometrie obrazu i u
niektorych ciezko jest to wyregulowac (czyt: nie da sie) ale sa to minimalne
odchylenia. Najlepiej jest odpalic w sklepie wrocic po 30 min i wtedy
poogladac. Ja kupowalem w ciemno bo w hurtowni (chyba tylko AB je ma) ale
nie nazekam, trafilem tylko na jeden z gorsza geometria (akurat mojej pani).
Ale naprawde sa fajne