Re: lewa kiszka ... prosba o porade;

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 21:10:02 MET DST

Witam,

Użytkownik "FUCKSPAM clubbing.pl (Konrad/40i4)" <40i4@> napisał:
news:3ccbf8b5.1050290_at_news.tpi.pl...
<ciach>
> jaki moze byc powod zaistanialego stanu ???

Osobiście do czynienie z przepełnienim stosu miałem w chwili kiedy
padł/przegrzewał mi się procek. Podejrzewam, że w Ciebie może /lecz nie
mysi/ być coś podobnego. Może pad wiatrak na procku, może źle przylega
radiator do niego lub coś innego. Przyczyną może być także pamięć RAM.
Spróbuj jeśli masz taką możliwość poeksperymentować z wyminą na inne
tych komponentów.

--
Pozdrawiam,