Re: CTX F a CTX FL!

Autor: Wojciech Szlachta (wojtek_at_szlachta.net)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 20:40:41 MET DST

> Dnia Sun, 28 Apr 2002 11:18:37 +0200, "Slaff" <slaff_at_kki.net.pl>
> napisał(a):
> Niestety nie tylko w PR711FL nie ma jakiegos huba! A w PR711F jest!
> Dla mnie to L oznacza lite czy li troche obkrojona wersja monitorka
> :))

Jest chyba jeszcze jedna różnica:
w PR711FL możne geometrię regulować w każdym rogu
ekranu osobno

Sam jestem posiadaczem PR711F i w sumie mogloby sie

to przydac (minimalnie zla geometria w gornych rogach)

Pozdrówka
Wojciech Szlachta

     Wojciech Szlachta            www.szlachta.net
   wojtek_at_szlachta.net
   GG# 1392758
   "Dla krytyków nauki, jabłko, które Ewa nadgryzła
  w Raju, zrobiło wyraźną karierę millenia później,
  spadając w pole widzenia Isaaca Newtona i powodując
  Drugi Upadek: w materialistyczny, uproszczony,
  "mechaniczny" sposób pojmowania świata."
                                     James Morrow