Re: Sluchawki do domowego uzytku

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 16:02:09 MET DST

"=Kanku=" <k4nku_at_o2.pl> wrote in news:aags5k$a07$1_at_onyx.icpnet.pl:

> W zwiazku z nawalnica wszelliej masci tandetnych slochawek na rynku,
> pytam sie ktore obecnie w cenie do 50 zl z mikrofonem zasluguja na
> wieksza uwage. Moze ma ktos namiary na jakies aktualne testy tego
> sprzetu (jakis chip czy onne), bo chcialbym madrze wydac pieniadze.

To ja powiem jakich nie polecam. Mam Thomsona i mozna sobie nim ...
wytrzec. Dzwiek jest tak "ostry" i nie przyjemny ze nie da sie na tym
niczego posluchac. Cena cos kolo 80zl.
Za to kolega kupil Philipsa (nie pamietam modelu) i calkiem subiektywnie
rzecz ujmujac :-) roznica jest powalajaca , dzwiek przyjemny i jakos
mikrofonu takze nie jest zla. Cena byla podobna do tym moich, kupowlaismy
to w Media Markcie

--
Best regards
             The EaGle