Re: Co kupić - poważny problem

Autor: Stanisl/aw Pal/gan (palsta_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 15:26:04 MET DST

> zakup sprzętu (do gier głównie + edukacja) na komunię dla dziewczynki.
> Budżet: 3kzł. Zestaw z monitorem.
> W domu to jest najstarsze dziecko, reszta rodziny niespecjalnie
> zorientowana.
>
> Co kupić? Oparte na amd czy intelu? itd, itp.

Przeczytałem wszystkie rady. Dołożę swoją:
Podstawowa rzecz w tym wszystkim to oczy dziewczyny. Więc dobrej jakości
monitor. A resztę za resztę. Wybrałbym płytę opartą na sis 735 lub via 266A.
Cała reszta - wg gotówki. Rozbudowa będzie możliwa /i grafika, i procesor/
Życzę powodzenia i rozwagi w zakupach
SP