Re: Jaki procesor potrzebny jest do karty tv ?

Autor: Pjotr (pjotr_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 09:39:47 MET DST

Hello, "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl>. YOU wrote:

> Jak wyżej, procesor jest nieistotny :)

Jaka karta grafiki jest wymagana do samego ogladania? Mam obecnie ATI Rage
Xpert99 8 MB, wiec pytanie czy to wystarczy, a jesli nie, to jakie jest
minimum...
I jeszcze jedno: myslalem, ze moj wybor padl na PixelView, jednak w ktoryms
z watkow widzialem krytyczne opinie o tej karcie. Czy mozecie polecic cos
taniego?

--
Pozdr & CU
Pjotr