Re: VIA audio

Autor: Jakub Pałka (yaqpxm_at_poczta.snip-this.onet.pl.invalid)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 20:11:43 MET DST

Dnia 03 kwi 2002, w "news:a8fa9i$85d$3_at_news.tpi.pl" Docentus napisal(-
la):

> Żadnych, u mnie bez problemu. W jak mocno przekręcony procek i syna
> systemowa?

Zero overclockingu. Chociaż, pamięci mam ustawione: DRAM Clock na
133Mhz, SDRAM Cycle Length na 2 i Bank interleave na 4 Bank.

Problem z dźwiękiem pojawił się niedawno. Do tej pory AC97, poza
jakością dźwięku nie sprawiało żadnych niespodzianek.
Może takie "zatykanie się" spowodowane jest przepięciem jakie kiedyś
zrobiłem podłączając uziemiony wzmaczniacz audio (komputer jest
nieuziemiony)? Chociaż z drugiej strony ten problem pojawia się tylko w
starszych programach.
Sam nie wiem.

--
   Jakub  Pałka